top of page
8Z6A2579.JPG
לדבר עם ילדים
הבלוג של

התפתחות שפה לפי גיל

פעם כשהלכתי לאירועים חברתיים ומשפחתיים, נהניתי יותר! מגיעים, מתגעגעים, מתחבקים ומקשקשים.

לאחרונה – אני מרגישה קצת כמו פאנל "שאל את המומחה". כולם רוצים לדעת אם הילד שלהם מתקדם בקצב הנכון, והאם ומתי צריך לטפל. שאלות נפוצות הן לדוגמה: "מה הוא אמור לעשות בגיל הזה?", "זה בסדר שהוא לא אומר משפטים עדיין?", "הוא אומר "סלום" במקום "שלום" – זה תקין?", "איך אני אדע אם הוא מוכן לכיתה א'?"

את הפוסט הנוכחי אני כותבת בשבילכם, אבל גם קצת בשבילי. את הקישור הזה אני אשמור במועדפים ואעביר לכל מי שרק יפנה אליי בשאלה, כך שאוכל לחזור ולהנות מהאירוע שחיכיתי לו כל כך 😊

לפני שתקראו חשוב לזכור כי טווח הנורמה הוא רחב וייתכן כי ילדכם לא ממוקם במדויק בשלב המתואר וזה לעתים בסדר, אך אם יש לכם ספק או אם הגננת הפנתה או כל סיבה אחרת שגורמת לכם לחשוש – פנו לאבחון של קלינאית תקשורת

שימו לב, בסוף כל שנת התפתחות שתיארתי, הוספתי כמה דגשים להורים – מה תפקידכם, מה יעודד את הילדים להתקדם וטיפים חשובים נוספים.


לחצו על הגיל המתאים כדי לקרוא יותר.


לחצו על התכנית המתאימה על מנת להבין איך אני יכולה לעזור לכם לקדם את הילד שלכם:

8Z6A2659.JPG

היי, אני חן קלימיאן.

קלינאית תקשורת (B.A)

הבלוג שלי נכתב במחשבה על הורים ודברים שמעסיקים אותם בהתפתחות ילדיהם. הנושאים בבלוג הם נגזרת של ההורות שלי והמקצוע שלי, ומתעדכנים לעתים קרובות ובהתאם לחידושים מחקריים וקליניים ומתוך אמונה שידע זה כוח. אם אתם הורים שרוצים לקדם את ילדיהם, אתם תרגישו פה ממש בבית!

placeholder

מה זה אוטיזם?

placeholder

התפתחות שפה לפי גיל

placeholder

הכנה לכיתה א

placeholder

הקראת סיפורים לתינוקות וילדים - מתי מתחילים?

bottom of page