littlegirl-touching-her-glasses-embracin

להכין את הילד שלך
לכיתה א'

בלי חוברות עבודה ומבלי להכריח אותו ללמוד

abstract-art-background-navy-blue-colors

הילד שלך יעלה לכיתה א' בשנתיים הקרובות ואת חוששת כי הוא לא רוצה (ואולי גם לא יכול?) לשבת, הוא לא מכיר את כל האותיות ולא מוכן לתרגל עם חוברות עבודה וזה מדאיג. "איך הוא יצליח לשבת בכיתה?", "למה החבר שלו כבר יודע לכתוב?" את רוצה שיהיה לו קל, את רוצה שהוא יכנס לבית הספר בצורה הכי נעימה שאפשר ואת יודעת שאת יכולה לעזור לו בזה ולקדם אותו אם רק היית יודעת איך!

זו בדיוק הסיבה שיצרתי את תכנית הליווי "הכנה לכיתה א' "

תוכנית הליווי היחידה בארץ שתיקח אותך ואת ילדך יד ביד אל בית הספר עד שהוא ידע לכתוב, יעשיר את השפה שלו ויהיה מלא ביטחון עצמי

67.jpg

בתכנית תלמדי איך להביא את ילדך לכיתה א' ביתרון משמעותי, כשהוא מצליח לכתוב בקלות אותיות ומילים, עם אוצר מילים עשיר ומלא ביטחון עצמי וסקרנות ללמידה

 

(​בלי חוברות עבודה ומבלי להכריח אותו ללמוד)

 

שלבי התוכנית

שלב 1: 

נזהה את הקשיים והחזקות של ילדנו בתחומים השונים

שלב 2: 
ילדך ילמד בשיטה מהנה אותיות וצלילים עד שיכתוב כבר בגן כך שילמד לקרוא בקלות בהמשך

שלב 3: 

ילדך ישתמש באוצר מילים עשיר, ישפר את היכולת לספר סיפור, ישמור על קשב לאורך זמן ויבין תכנים וסיפורים

2701.jpg

ומה יקרה בבית שלך אחרי התוכנית?

  • את תגלי הנאה ומוטיבציה של ילדך ללמידה

  • ילדך יכיר את כל האותיות ויכתוב אותיות ומילים הרבה לפני כיתה א'

  • לא תתחנני ולא תשתמשי בכוחניות על מנת שהילד שלך ירצה ללמוד - הוא יבקש לבד!

  • תרגישי שיפור בשפה - באוצר המילים וביכולת ההקשבה וההבנה

  • הביטחון העצמי של ילדך ישתפר

  • האווירה בבית תהיה נעימה יותר

alcohol-ink-blue-abstract-background-oce

מה בתכנית?

12 שבועות / 12 נושאים

בתכנית 12 שיעורים דיגיטליים שנפתחים בהפרשים של שבוע  כאשר תמיד תוכלי לחזור לאחור.

 

כל שיעור מורכב מ-4 רכיבים:

הרכיב הראשון הוא הרצאה של 12-25 דקות להורה (מוקלטת מראש) לצפייה פעם בשבוע-שבועיים בזמנך. בכל הרצאה תצפי בהסבר על הנושא השבועי הכולל הדגמת הפעילויות המלוות את השיעור.

הרכיב השני הוא משחקים דיגיטליים לילד לפי הנושא השבועי אותם ניתן להפעיל במחשב, באייפד, בטאבלט ובטלפון). המשחקים הדיגיטליים ממחישים ומפשטים את הנושא הנלמד והם אהובים על ילדים כך שילדך ירצה לשחק בהם שוב ושוב ולא ישים לב שהוא לומד

הרכיב השלישי הוא פעילות משחקית בנושא השבועי אותה נבצע עם ילדנו בחיי היום-יום "על הדרך" בלי לפנות לכך זמן מיוחד בסדר היום מתוך הבנה שאנחנו אימהות ואנחנו עסוקות.

הרכיב השלישי הוא דפי פעילות שבועיים בהם הילד יתרגל את הנושא שלמד במשחק הדיגיטלי השבועי ויחווה הצלחה מכיוון שהמשימות מוכרות לו מהמשחקים בהם שיחק קודם לכן. הדפים חשובים לצורך הקניית הרגלי למידה, יכולת התמדה, מיומנויות גרפו-מוטוריות וביצוע הוראות, דבר שיסייע לילדנו להתאקלם לדרישות בית הספר בהמשך.

לאורך התכנית תקבלי ליווי קבוצתי ואישי:

הליווי הקבוצתי יתקיים באמצעות קבוצת הפייסבוק הסגורה למשתתפי התכנית, בקבוצה ניתן להתייעץ, לקבל רעיונות ולהצטרף להרצאות מותאמות לגילאי ילדיכם בלייב.

הליווי האישי יתקיים באמצעות פגישות אישיות בזום או בקליניקה עד שהילד שלך יגיע לנקודת הפתיחה שעליה חלמנו

תכני הקורס יהיו זמינים עבורך למשך חצי שנה!

present-box-with-red-ribbon.jpg

בונוס לרוכשי הקורס

חוברת ליווי ומעקב למשתתפי הקורס

בהרשמתכם תקבלו גישה מיידית להדפסת חוברת הקורס בה תוכלו לקרוא את תקצירי ההרצאות המוקלטות ולעקוב אחר התקדמותכם בשלבי הקורס באמצעות טבלאות מעקב שיסייעו לכם לוודא שלא פספסתם אף פעילות לאורך הקורס וכך תבטיחו את הצלחתו של ילדכם בכיתה א'.

 
Under Water

מה ההשקעה שלך?

רוצה לשוחח איתי?

415₪ ✕6 חודשים (2490 ש"ח) 

320₪ בחודש ✕ 6 חודשים
(1920 ש"ח כולל מע"מ ל-200 הנרשמים הראשונים)

VideoCapture_20211022-105837_edited_edited.jpg

אני חן קלימיאן קלינאית תקשורת B.A

אני מטפלת ומאבחנת ילדים בגילאי 2-7 שנים, עובדת בגני חינוך מיוחד ובקליניקה פרטית. אני מדריכה הורים, גננות וקלינאי תקשורת, עזרתי למעל 150 משפחות להביא את ילדיהם לכיתה א' בנקודת פתיחה מצויינת.

כשהפכתי לאמא החלטתי שאתן את הכל לילדים שלי ואקדיש להם את כל הזמן והאמצעים שצריך כדי שיהיה להם טוב. כשדניאל בני הבכור הגיע לגן חובה כבר היו לו עוד שני אחים קטנים ולא רציתי לפספס אותו בגלל שאני עסוקה מדי.

כשהלכתי עם דניאל ראינו שילוט ברחוב ושאלתי אותו אם הוא מזהה את האותיות אך הוא זיהה רק חלק ושמתי לב שלפעמים הדיבור שלו "מבולגן" והבנתי שאני חייבת למצוא דרך לגרום לו להגיע לכיתה א' כשהוא בנקודת פתיחה טובה וללמד אותו את האותיות כך שלא יהיו לו פערים. אז קניתי חוברות וקדימה לעבודה!

 אבל... הדבר שהחלטתי שיקרה והדבר שקרה בפועל היו שונים וחווינו הרבה תסכול, קשיים והתנגדויות כשלמעשה הדבר האחרון שעניין אותו זה החוברות שקניתי. אז ניסיתי משחקי קופסה של אותיות ומילים וגם בהם הוא לא מצא עניין ומצאתי את עצמי עצבנית ונאבקת בהתנגדויות בכל פעם שרציתי שילמד.

אז מה עשיתי?

flat-lay-with-wooden-blocks-pastel-colors-eco-friendly-zero-waste-plastic-free-educational

בטח שאלת את עצמך...

לא עדיף לקחת את הילד שלי לקורס פרונטלי?
לילדים שעדיין לא בני 6 קשה לשבת ולמען האמת אין שום סיבה להכריח אותם לשבת 45 דקות ברציפות. בנוסף מוכח מחקרית שבילדים צעירים למידה באמצעות משחק היא האפקטיבית ביותר. אני באופן אישי מאמינה שאם כבר פינינו זמן אז עדיף לנו להקדיש אותו לחוג (נגינה, ספורט וכו') הרי התוכנית הזאת נבנתה במיוחד עבור אימהות עסוקות שרוצות להוציא מקסימום פוטנציאל במינימום זמן ו"על הדרך" והאימהות שהשתתפו ומשתתפות בתוכנית מדווחות שהשפה של הבית השתנתה והתרגול מבלי שהרגישו הפך ליום-יומי.
 
מסכים מזיקים לילדים לא?
שימוש במסך לפני גיל שנתיים אכן ידוע כמזיק ולכן בקורס הזה משתתפים ילדים רק מגיל 4 והשימוש במסך לאורך הקורס הוא מוגבל לפי מה שההורה מרגיש שנכון לילד שלו. מספיק לתרגל 5 דקות ו-3 פעמים בשבוע את המשחק בטלפון, טאבלט או מחשב והילד שלך ילמד את הנושא השבועי. תרגול ממוקד כמו שתיארתי הוא לחלוטין לא מזיק ואם כבר מתאפשר זמן מסך אז למה לא להמיר חלק ממנו לזמן חינוכי ואיכותי?
 
אין לי זמן לעצמי אז איך אני אתחיל ללמד את הילד שלי?
כמו שכבר אמרתי, בקורס הדברים נעשים "על הדרך" והתרגול הופך להיות השפה של הבית כך שאת לא צריכה להקדיש זמן מיוחד לתרגול. כמובן שאם את מצליחה ורוצה להוסיף זמן ממוקד למידה ללו"ז שלך את יותר ממוזמנת.
 
אני חוששת שארכוש את הקורס ובסוף לא אשתתף
אני מבינה ואני באופן אישי לא אאפשר לך לא להצליח! בדיוק בשביל זה הוספתי את חוברת המעקב ומפגשי ההדרכה. בחוברת ההדרכה תמצאי תקצירים וטבלאות מעקב פשוטות באמצעותן תוכלי לעקוב אחר קצב ההתקדמות שלך, בנוסף לכך, לאורך הקורס נשוחח 3 פעמים לפחות. בתחילת, באמצע ובסוף התהליך. השיחה הראשונה תתקיים בטלפון כבר ב-24 השעות שלאחר הרכישה ושתי השיחות הבאות יתקיימו בזום בסיום כל שלב בתהליך. בשיחות נשוחח על הקשיים והיכולות של ילדך על מנת שתהיה התאמה אישית אליו והצלחה בטוחה.
 
לא ממש הבנתי איך מתפעלים את כל זה
אל דאגה, המערכת מאוד פשוטה וידידותית למשתמש גם למי שאין לו מושג טכנולוגי. בנוסף הכנתי במיוחד לחוששים סרטון הדרכה קצר אותו אשלח אלייך מיד לאחר ההרשמה.
 
 

רוצה לשוחח איתי?

מה אומרות האימהות שהצטרפו לתוכנית?

דברת לוטפי

"חן היקרה במקצועיות ובנדיבות העשירה אותנו בידע ובינסיון שלה. הקורס היה מרתק, ובאכפתיות רבה ממשיכה לעזור בכל עת!"

5 כוכבים.gif

דברת לוטפי

עדי דהן

"התוכנית גרמה לילד שלי להגיע מוכן לכיתה א', הוא כבר בגן הצליח לכתוב והיכולות השפתיות שלו היו מצויינות! לא ציפיתי לכאלה תוצאות

5 כוכבים.gif

עדי דהן

 טל שיניוק

"חן מדהימה ומקצועית אני ממליצה בחום! הבת שלי נהנתה ללמוד ואני מרגישה שכבר עכשיו היא מוכנה לכיתה א' מכל הבחינות"

5 כוכבים.gif

טל שיניוק

אלין נבון

"אני ממליצה לכל הורה שאין לו שום בסיס או ידע כיצד לגשת ולשבת יחד עם ילדיו כדי לעזור להם להגיע מוכנים לשנה המשמעותית הזו."

5 כוכבים.gif

אלין נבון

פתיה הדר

"תודה על קורס מעניין ומועיל!
אהבתי את התכנים שנוחים ליישום ומעניינים את הילדים"

5 כוכבים.gif

פתיה הדר

זה בידיים שלך

אולי התמונה שלך תהיה הבאה שתופיע כאן?

5 כוכבים.gif

זה בידיים שלך

5 כוכבים.gif
"בשורה התחתונה הבן שלי למד את כל האותיות תוך שבועיים בתוכנית, אחרי שחודשים ארוכים ניסיתי ללמד אותו ולא הצלחתי בשום דרך"
נופר ויטנר
5 כוכבים.gif
"התוכנית הורידה את כל החששות שהיו לי. תמיד חשבתי שהוא לא מסוגל ללמוד כי הוא לא רצה לפתור חוברות ועכשיו אני מבינה שהוא לגמרי מסוגל, פשוט בדרכים אחרות"
שירן עבודיאן לוי
5 כוכבים.gif
"נרשמתי לתוכנית כדי לחזק את ליר אפילו שהוא ילד חכם. רציתי לנצל את הסקרנות שלו ולעזור לו לפתוח פער והוא שיפר את האוצר המילים ומכיר את כל האותיות!"
שיר מרגה
רציתי לשבת איתו ולא הצלחתי והאמת שגם לא ידעתי איך, ומאז שהתחלנו, פלאים! החוברת והסרטונים עזרו לי לגייס אותו למרות הפרעת הקשב
ענת יציב
5 כוכבים.gif
5 כוכבים.gif
"הקורס עלה על כל הציפיות שלי. אני כבר לא צריכה להילחם כדי לשבת איתו, והוא לפעמים מבקש בעצמו לבוא לשחק, זה משנה חיים (וגישה)"
הדס שחר