
תוכנית
אותיות בקלות
כל האותיות ב-6 שבועות
"החברים שלו לומדים את האותיות צ'יק צ'אק, אבל הוא תקוע, אני שואלת אותו איזו אות זאת והוא אומר סתם שם של אות שאפילו לא דומה... אני לא רוצה שהוא יגיע עם פערים לכיתה א'... מה לעשות?"

לזהות ולכתוב את כל האותיות ב-6 שבועות,
גם אם כבר ניסיתם חוברות וכרטיסיות
שלבי התוכנית
שלב 1: במבדק דיגיטלי פשוט נגלה אילו אותיות הילד מכיר ואילו עדיין לא
שלב 2: הוא יזהה בכל שבוע 3-4 אותיות חדשות
שלב 3: הוא יזהה, ישיים ויכתוב את כל האותיות בקלות

מה בתוכנית?
6 שבועות לכל האותיות!
בכל שבוע ילדכם ילמד 3-4 אותיות חדשות ב-4 אמצעי למידה:
האמצעי הראשון הוא משחקים דיגיטליים למחשב, לטאבלט או לטלפון הנייד ובו הילד שלך ישחק וילמד לזהות את האותיות בקלות תוך שימוש בשיטה שלא תאפשר לו לשכוח אותן.
הרכיב השני הוא סרטונים לצפייה בכל עת להגברת העניין ותדירות ההשתתפות.
הרכיב השלישי הוא פעילות משחקית במרחב שמשתנה לפי קבוצת האותיות השבועית.
הרכיב הרביעי הוא חוברת פעילויות פעילות לצורך הקניית הרגלי למידה, יכולת התמדה ותרגול לשיפור כתיבת האותיות.
לאורך התוכנית תקבלי הדרכה:
הדרכה מוקלטת מראש לצפייה בזמנך, על מנת לבצע את התהליך בצורה יסודית ומדורגת
הדרכה כתובה וטבלת התקדמות להדפסה על מנת לוודא שעברתם את כל השלבים בתהליך
תכני הקורס יהיו זמינים עבורך למשך חצי שנה (לגננות וקלינאי תקשורת גישה לכל החיים)
ובנוסף לכל אלו - בונוס! מארז הכנה לכיתה א' במשלוח מהיר חינם עד הבית!


אני חן קלימיאן קלינאית תקשורת
אני מטפלת ומאבחנת ילדים בגילאי 2-7 שנים, עובדת בגני חינוך מיוחד ובקליניקה פרטית. אני מדריכה הורים, גננות וקלינאי תקשורת, עזרתי למעל 150 משפחות להביא את ילדיהם לכיתה א' בנקודת פתיחה מצויינת.
כשהפכתי לאמא החלטתי שאתן את הכל לילדים שלי ואקדיש להם את כל הזמן והאמצעים שצריך כדי שיהיה להם טוב. כשדניאל בני הבכור הגיע לגן חובה כבר היו לו עוד שני אחים קטנים ולא רציתי לפספס אותו בגלל שאני עסוקה מדי.
כשהלכתי עם דניאל ראינו שילוט ברחוב ושאלתי אותו אם הוא מזהה את האותיות אך הוא זיהה רק חלק ושמתי לב שלפעמים הדיבור שלו "מבולגן" והבנתי שאני חייבת למצוא דרך לגרום לו להגיע לכיתה א' כשהוא בנקודת פתיחה טובה וללמד אותו את האותיות כך שלא יהיו לו פערים. אז קניתי חוברות וקדימה לעבודה!
אבל... הדבר שהחלטתי שיקרה והדבר שקרה בפועל היו שונים וחווינו הרבה תסכול, קשיים והתנגדויות כשלמעשה הדבר האחרון שעניין אותו זה החוברות שקניתי. אז ניסיתי משחקי קופסה של אותיות ומילים וגם בהם הוא לא מצא עניין ומצאתי את עצמי עצבנית ונאבקת בהתנגדויות בכל פעם שרציתי שילמד.
אז מה עשיתי?
מה אומרות האימהות שהצטרפו לתוכנית?

"חן מדהימה ומקצועית אני ממליצה בחום! הבת שלי נהנתה ללמוד ואני מרגישה שכבר עכשיו היא מוכנה לכיתה א' מכל הבחינות"

טל שיניוק

"בשורה התחתונה הבן שלי למד את כל האותיות תוך שבועיים בתוכנית, אחרי שחודשים ארוכים ניסיתי ללמד אותו ולא הצלחתי בשום דרך"
נופר ויטנר

"התוכנית הורידה את כל החששות שהיו לי. תמיד חשבתי שהוא לא מסוגל ללמוד כי הוא לא רצה לפתור חוברות ועכשיו אני מבינה שהוא לגמרי מסוגל, פשוט בדרכים אחרות"
שירן עבודיאן לוי

"נרשמתי לתוכנית כדי לחזק את ליר אפילו שהוא ילד חכם. רציתי לנצל את הסקרנות שלו ולעזור לו לפתוח פער והוא שיפר את האוצר המילים ומכיר את כל האותיות!"
שיר מרגה
רציתי לשבת איתו ולא הצלחתי והאמת שגם לא ידעתי איך, ומאז שהתחלנו, פלאים! החוברת והסרטונים עזרו לי לגייס אותו למרות הפרעת הקשב
ענת יציב

